The Definitive Guide to شرکت وب مهر

Wiki Article

Google identificeert Sites die niet veilig. Informeren ons over de bedreigingen detecteren en waarschuwingen om te helpen onthullen de staat van veiligheid op het Net weer te geven.

جمعي از استادان علوم سياسي دانشگاه‌هاي قم صبح سه‌شنبه با رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار كردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی ها و گفته های صدا و سیما، برنده واقعی در تمام مناظرات انتخاباتی بنده بوده ام.

آيت الله رفسنجاني اظهار داشت: سياست فعلي ما اين است که سوخت نيروگاهمان را خودمان تهيه کنيم نيروگاه توليد برق را توسعه دهيم و از تکنولوژي هسته اي در کشاورزي و در صنايع ديگر استفاده کنيم.

ایشان که سخنانشان پنجشنبه شب از شبکه ی اول سیما پخش می شد خطاب به خبرگان فرمودند: این به نظر من اقدام خیلی مناسبی نیست. حالا من البته نمی خواهم به خبرگان تكلیفی بكنم یا چیزی را به عنوان تكلیف بگویم؛ سلیقه‌ من این است.

فشار تعدادی از مسئولان و مقامات و چهره‌های سیاسی به رئیس قوه قضائیه برای نقض قانون در برگزاری دادگاه انتخابات، یكی از دلایل حمایت رهبر انقلاب از روند جدید برگزاری این دادگاه می‌باشد.

رضایی گفت: در انتخابات دهم ثابت کردیم که با اخلاق، متانت و رعایت تقوی می توان در انتخابات حضور پیدا کرد و بر روی مردم اثر گذاشت.

 افراد بتوانند تعداد پرونده های موفق و ناموفق شما را ببینند.

من تاکید می کنم در حال حاظر مدیر عامل بهشت زهرا نیستم، اما عضو هیئت مدیره سازمان بهشت زهرا هستم >محمود رضاییان �اد شدند که توسط خانواده های شان به خاک سپرده می شدند.»

مدتی است كه برخی شخصیت‌ها و به تبع آن تیم تبلیغاتی آن‌ها در رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری، رسالت خویش را در بدنام كردن دیگران و توهین و تهمت به مخالفان سیاسی می‌دانند و در یك میدان یك‌طرفه تمام آن‌چه را كه می‌خواهند، به دیگران نسبت می‌دهند و علاوه بر انتشار هم‌زمان در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، مانند سریال‌های تلویزیونی از عمومی‌ترین رسانه كشور پخش و در شبكه‌های دیگر تكرار می‌كنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت در واکنش به یادداشت خبرگزاری جمهوری اسلامی درباره سید حسن خمینی گفت: اهانت به ساحت امام(ره) و بیت ایشان حرام است. یادمان باشد که تا صبح قیامت به آنها بدهکار هستیم.

به تحلیل بنده حركت مردم، یك حركت خودجوش داخلی و درون‌زاد است و نه‌تنها ارتباطی با آن سوی مرزها ندارد بلكه برعكس بیرون از كشور را هم تحت تاثیر قرار داده است. می‌بینیم حركت سبز مردم در ایران سلطنت‌طلبان را هم خلع سلاح كرده است، منافقین را هم خلع سلاح می‌كند و آنها هم مجبورند برای اینكه محو نشوند پشت سر ملت قرار بگیرند.

To incorporate new subsections, come across and click on the type of content material you would like to incorporate in the choices checklist on the appropriate facet of your web page (present me).

وی تصریح کرد: اگر سیاست فاقد اخلاق و ارزش باشد نمی توان به مردم خدمت کرد.

Report this wiki page